ArrKo igen

Hur kommer det sig att jag alltid skriver blogginlägg på arrkolektionerna? Håller fortfarande på med "Just Friends".. Elleonor sitter och funderar om vi ska göra klart den eller inte. Det är fan en extremt svår uppgitft! Spänningen är olidlig, väntar på domen! Hoff!

Igår låg jag och läste "Låt den rätta komma in". Sjukt bra, men är jättetrött! Var svinjobbigt att kliva upp. Kollade också "Söndagsparty med Filip och Fredrik": Marilyn Manson är verkligen helt gaaaalen! Och jag äääääälskar Jonas Gardell! Åååh, han är så mysig!

YES! Vi behöver bara skriva ackorden med minsta möjliga rörelse!!! Slipper att jobba i Finale! Oh, good day, good day!! :)

Nu ska jag jobba litegrann ^^ taataa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lyckades faktiskt hålla mig från att blogga på lektionen! ;)

2009-04-20 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0