I love bloglovin!

Det gör mitt liv 100000 gånger lättare! Äntligen kan jag läsa ALLA mina favoritbloggar, utan att glömma någon!

Jag spederade hela förra natten hos Emma (det där lät lite kinky), vi drack kaffe, åt morotskaka, pratade och gjorde listor! (som borde brännas upp och ALDRIG visas offentligt!) Det var väldigt trevligt, dock kom jag hem först vid halv 8-tiden. Åt frukost, kollade top model och sen.. ja, sen somnade jag. Vaknade sedan vid 2-3 och var dötrött! Lyckades släpa mig ur sängen. Hade inget att göra, så jag bestämde mig för att vara kreativ och spela lite. Rockade loss med min gura och vrålade (lite väl högt tror jag). Vart inte samma gung med den akustiska, men har bara min crapförstärkare hemma så valde att låta elgitarren vila. Övade sen på pianoläxan, det gick väl.. sådär. Kom faktiskt på en ganska snygg pianoslinga, men måste jobba lite mer på den. Det kanske utvecklar sig till en riktigt lovande låt! Jag över verkligen alldeles för sällan, måste skärpa mig!

Måste fortsätta på Emmas haaaat mot big (läs enelram.blogg.se och se bilderna som hon har "pimpat" i paint!) i sex and the city! Han är så störd och jag hatar verkligen carrie för att hon väljer honom! När jag såg filmen på bio så vart jag riktigt pissed! Ni vet den där scenen i slutet när de är i garderoben? När hon ska hämta sina skor och han är där? När han friade eller vafan han nu gjorde så stämde alla klimakterietanter i publiken in i ett gemensamt "aaaaaw". Ursäkta mig, men vadå "aaaaaw"???? HON FÖRSTÖR JU SITT LIV! Det är inget sött och romantiskt över det! Faaaaan!

Nåja, nu ska jag kolla nån Sci-Fi film med lillebror (jag som ääääälskar sci-ft... not!). T(j)ingeling! (...tingeling, come on baby shake that thing)

Kommentarer
Postat av: emmis

FAN VAD JAG HATAR BIG! HELVETE!

2009-04-17 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0