I want candy!

Pappa har gömt undan godispåsen! Damn, jag som precis tänkte tatta en eller fem. Men nu har han och olivias pappa arne gått och bastat. De sitter där och ölar och skryter. Blää. Jag tror jag involverar lillebror i letandet istället.

Har haft helt sjukt ont i magen. Hade sån jävla mensvärk igår, jag orkade typ inte göra något. Eller sen så åkte jag, emma, olivia och tommy till statoil och köpte Ben&Jerrysglass. Det vart genast mycket bättre! Vi kollade en helt sjuk zombiefilm! Den var faktiskt väldigt rolig. Nu ska jag fortsätta vara kreativ och öva på pianoläxan! Taataa!



Jag ca 14 år (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur kunde jag glömma att fråga!! Vilken smak köpte du????

2009-04-27 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0