Midnight Sun, vatten och tobak

Sitter och läser delar av Midnight Sun. Har självklart redan läst igenom den en gång, men tänkte att det var dags att hänge sig åt den igen. Förutom det så har jag druckigt ungefär 2 liter vatten och rökt alldeles för många cigaretter. Har verkligen übertråkigt. Suck.

Imorgon far jag till våran stuga i Vieksalahti (lyxigt värre). Kommer att vara där till på måndag, så jag har laddat upp med bra böcker och mycket cigaretter. Om jag överlever avlägger jag en rapport på måndag kväll. Kommer garanterat terrorisera några med desperata telefonsamtal!

Oj, nu vaknar pappa! Bäst att slå av datorn och gå och lägga sig! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0