Snörvel

Är förkyld. Det är inte roligt ska jag tala om. Men ska till skolan imorgon iallafall, jag och kim ska ju redovisa på psykologin. Hoppas att det går bra..

Har inte gjort mycket under helgen, familjen var hos farmor i Tärendö så jag slappade och njöt av ensamheten. Förresten så såg jag ju lasse i fredags! DET VAR FUCKING AMAZING! Se bilder längre ner (jag ser väääldigt nöjd ut).

Håller på att läsa "Vännerna från Tempelton House" av Nora Roberts. Rekomenderas stark! Det är verkligen en svinigt bra bok!

Idag har jag inte gjort någonting, har legat hemma och hostat. Fast kände mig bättre så här på kvällskvisten, så jag och emma gick på konsum och sedan gick vi till henne och kollade Bambi. Kaninen har en extremt irriterande röst i början (eller svampen stampe som emma lyckades klämma ur sig). 










åååh! I love him!


nåja, nu ska jag läsa lite innan jag ska sova, sov gott, vakna torrt och dröm söta drömmar (OM MIG!)

Taataa!

Kommentarer
Postat av: emma

haha fyfan vet inte varför det slank ur mig!?

och ja! LASSE LASSE LASSE <3

2009-04-08 @ 08:44:05
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: Amanda

hmm, har kommit på att meningen "svampen stampe som emma lyckades klämma ur sig" kan missuppfattas en aning :P men det är kanske bara jag som är lite underlig?? ^^

2009-04-09 @ 14:44:59
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0