Tal, var och plättar

Idag har jag varit på folkets hus och lyssnat på när retorikgrupperna höll sina sluttal. Måste gå dit imorgon också och lyssna på resten, alla var grymma! Jag hade varit sjukt nervös! Tack alla för några trevliga och inspirerande timmar!

Skrapade upp mitt knä igår under gympalektionen. Vi hade lekar, estet mot samhälls, battle to the death! Eller, ja kanske inte riktigt såå allvarligt, men jag tog det seriöst iallafall! Det var hur som helst skitkul! Dock så försökte jag få tag på en boll, snubblade och gleeeed på knäna över gympagolvet. Aj aj aj, säger jag bara! Det blöder och varar, skitäckligt!

Pappa har just gjort plättar, det var mums! Han försökte vara proffsig och vända plättan i luften, men det slutade i ett stort FAIL! Efter många försök (och många mosade plättar) lyckades han! Grattis till dig, papi!

Nu ska jag diska och plåstra om mitt sår innan jag kilar på konsum med emma och emelie. Taataa!


"Alla världens storheter väger inte upp en vän."
Voltaire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0