Transformers och Patrik 1,5

Jag och emma har kollat film hos mig. Hon gick hem för ett tag sedan, så då satte jag mig givetvis vid datorn för att kolla min facebook. Jag som bojkottat det hur länge som helst. Föll för trycket och tänkte bara skaffa en "på skoj". Gissa vem som är beroende?

Jag och emma kollade ju som sagt film. Vi lånade Transformers och Patrik 1,5 av emmas moster. Sjukt bra filmer säger jag bara, sjukt bra! Och Patrik, eller Tom Ljungman som han heter är ju jättesöt! Var tvungen att kolla upp lite saker om honom. Tack och lov så är han 91:a! Dock bor han i Sthlm, så det blir ju lite problem med avståndet, men who cares! Han har säkert inget emot att flytta till Kiruna tills jag har gått ut gymnasiet. Perfekt lösning! Sedan kan vi flytta iväg någonstans tillsammans, jag tänker London, jag tänker Paris. Han som etablerad skådis och jag som rockstar! Kan det bli bättre? Hahaha, tror att jag låter fantasin skena iväg en aning, men jaja. En flicka måste få drömma!

Åh, läste just att han pluggar till musikproducent! Awesome! Ooooh, hittade just hans blogg! Dock har jag aldrig sett någon som är mer värdelös på att uppdatera, men ska kanske inte säga så mycket själv, skriver ju inte dirket 10 ggr/dag.

Tom Ljungman: http://youngman.blogg.se/




Nåja, nu får jag sluta dregla! Dags att ta tag i saker.. och kolla en av mina favorit-twilightbloggar! Taataa!


Kommentarer
Postat av: TwiSite

Du var då en av de få!

2009-04-10 @ 02:31:31
URL: http://twisite.blogg.se/
Postat av: emma

åååhhh! han är så söt! :)

2009-04-10 @ 10:33:58
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0