Folk man tycket lite mindre om..

Snor emmas idé och skriver om irriterande personer (nej, jag kan inte somna!)

- De som provocerar, skriver elaka saker och nämner kända namn för att få fler bloggläsare (ja, jag menar kissie)

- Personer som biter på naglarna...

- ...och sedan spottar ut naglarna på golvet

- Folk som tror att man är dum i huvudet om man går estet

- Homofober, nazister, pedofiler, mördare, våldtäktsmän etc etc...

- De som inte gillar Håkan

- Människor som bantar

- ...och sen tjatar om det

- De som så fort de får en pojkvän "glömmer" sina vänner

- 14-åringar som dricker alkohol

- 14-åringar som har sex

- 14-åringar överhuvud taget (nej, skojar bara! haha, förlåt lillebror)

- De som har en lunarstorm

- De som inte gråter till sorgliga filmer

- Människor som går runt och är småsura men inte säger vad problemet är

- Människor som säger att de ska ringa med inte gör det

- Personer som ställer upp i ex. Big Brother och sedan gnäller om hur de framställs i TV

- Människor som inte läser böcker

- De som hatar Jacob

- Människor som ALLTID dricker för mycket

- Människor som inte säger mycket, men som iakttar och kommer ihåg...

- Personer som skriver meningslösa listor som ingen bryr sig om (there, I said it! Nu lägger jag mig! a.s.a.p! Efter en nattiscigg!)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag hatar Jacob. Och biter på naglarna.

Är jag irriterande? Fyfan för dig ;) Haha.

2009-08-22 @ 20:21:50
Postat av: Amanda

Hahaha jaaa! Jag hatar dig! Hahaha, nej jag skojar bara :)

2009-08-22 @ 23:53:41
URL: http://filosofiskt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0