YES!

Det är nu fullbordat! Nu har alla i min familj sett Twilight!

Kommentarer;

Lillebror: Tjaaa. Den är ju bra.
Mamma: Åååh, den var ju bra! Och han ser ju bra ut han den där Edward.
Pappa: Den var bra. Det trodde jag inte.

Men hur kan man inte älska den filmen?





Idag har jag varit och fikat med Minna, det var mycket trevligt! Sedan gick jag på banken och bibblo med Emma och hennes syster Malin. Sen mötte jag Olivia och Emelie och gick på stan med dem. Sen började det regna och jag cyklade hem. Åt, övningskörde med pappa (det gick bra! har körlektion på tisdag, är lite nervös!), diskade, hjälpte pappa att fixa hans golfbag, åt chips, drack läsk och kollade Twilight. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0