Plan för tisdag:

07:30 - Kliva upp, pigg och glad, duscha, käka osv
08:30 - Sitta på bussen till skolan
09:00 - Terminsuppspelning (garanterat kommer jag få vänta i år innan vi spelar)
????? - Hälsa på Ia, Niklas och lille Melvin
????? - Åka på ÖB
????? - Jobba
19:00 - Bio (avatar)


Förhoppningsvis får jag lite klarhet om tider osv. Nåja, nåja, det löser sig. Säkert. Och btw, gissa vem som ligger på VG+-MVG- i Retorik?? Hahaha, rätt gissat; JAG! Det gjorde min dag! Annars har jag repat, haft religion, ätit massa choklad och spelat tv-spel. Lugn dag, men det känns som att morgondagen kommer bli stressig. På torsdag är det julafton, hjälp! Satan i gatan vad tiden har gått fort! Hujja. Nej, är trött och flummig, nu ska jag sova! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0