Fredagen den 13: e

Inget otursaktigt har hänt mig (peppar, peppar). Men såklart, dagen är inte slut än. Det har faktiskt varit en ganska bra dag, ensemblen gick bra, det var hjärteplättar till lunch och just när jag skulle gå hem så ringde jag o. Hon stod och väntade på sin mamma och jag fick åka med dem hem. Perfekt!

Ingen fest för mig idag, jag väntar nog tills k fyller år. Jag ska bara mysa hemma med pappa och bror samt chips, dip, godis och läsk framför lets dance. (O, bäst att vi går och tränar imorgon, tjockiskväll i sikte!)

E1: jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig. jag har nog sagt det, men inte tillräckligt ofta. Du är den enda som jag verkligen kan prata med om allt, precis allt, utan att utelämna några detaljer. <3


E2: Jag blir rent ut sagt förbannad när du håller på såhär. Du får bli hur sur du vill, men jag orkar fan inte mer snart. Ditt beteende är rent ut sagt så 14. Du fyller 18, skärp dig, inte för min skull utan för din egen.


Nej, nu har jag gormat klart för tillfället. Till alla snälla människor där ute: Keep up the good work, och kom gärna till tt på lördag för att lyssna på najs musik. Till alla dumma jävlar: Gå och dra något gammalt över er!


xoxo, gossip girl

(hahaha!)

Kommentarer
Postat av: emma

baby baby! jag förstod det inte först men antar (hoppas, annars pinsamt) att jag är E1. jag vill säja detsamma till dig. du är helt oslagbar!

2009-02-13 @ 16:17:38
Postat av: a

vem skulle det annars vara? :D



du är ju inte direkt E2-typen....

2009-02-13 @ 16:59:20
Postat av: Mimmi

"kan inte alla bara gå runt nakna och suga på allt?!" haha älkar den kommentaren



Lustig sak bara: Jag skrev just ett blogginlägg med samma namn ("Fredagen den !3:e" alltså inte ovanstående citat...)

2009-02-13 @ 17:38:52
URL: http://3daysawake.blogspot.com
Postat av: a

jadu, genier tänker lika ;D

2009-02-13 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0