Ind.val

Har äntligen fixat med mina individuella val! Jag ska läsa franska och körkortsteori, hoppas det går bra.. Tur att e också ska läsa franska, det känns tryggt :)

K och s är försvunna, har sprungit runt hela förbannade skolan och de är puts väck! Gav upp och satte mig vid datorn istället.

Igår umgicks jag med e(2). Vi promenerade, det var skitkallt. Gick sen hem och kollade Grey´s Anatomy. I loooove that show! Förresten, borde verkligen börja spara pengar eftersom The Kooks kommer till Peace and Love!!! :D


Nu kom k och s :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

YEAH! Då skaru med dårå? Då blir det billigt värre att köra ner till Borlänge i sommar. Alla får åka med mig och ta en liten omväg till Finland på ditvägen. :P

2009-02-26 @ 21:51:26
URL: http://3daysawake.blogspot.com
Postat av: a

det blir supernajs!!! :D

2009-03-10 @ 22:18:54
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0