Jag är besläktad med en galning

Min käre bror, t, är totalt galen. Idag hade en av hans kompisar tänt eld på hans benhår! Jag tänkte skvallra för mamma, då började han skrika. Ganska kul när hans målbrottsröst går upp och ner hela tiden. Tyvärr lillebror, du är mitt mobboffer numero uno.

Har kommit på att pappa är ganska rolig att prata med. Han förstår min underliga humor bättre än mamma. Ganska bra att ha två föräldrar, man kan prata om olika saker med dem.

Saker jag pratar med mamma om:
- Kompisar
- Skolan
- Käääärlek (eller, hon frågar mig massa saker och jag förnekar)
- Alkohol
- Kläder
- Pengar

Saker jag pratar med pappa om:
- Kompisar
- Skolan
- Musik
- Skräckfilmer
- Simpsons (och andra skitroliga serier)
- Sport

Saker jag pratar med lillebror om:
- Kompisar
- Skolan
- Spel
- Film
- Musik
- Simpsons
- Käääärlek (eller, jag frågar han massa saker och jag förnekar)


Myskvällen går av stapeln! Hoppas ni får en lika trevlig kväll  som jag ska ha! (för er som ska ut: måttlighet är nyckelordet)

simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: L

"Saker jag pratar med mamma om:

- Käääärlek (eller, hon frågar mig massa saker och jag förnekar)"



Haha, extremt hög igenkänningsfaktor!

2009-02-13 @ 21:14:14
URL: http://bonnechance.blogg.se/
Postat av: a

hahaha, det brukar vara så ;)

2009-02-13 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0