"Kan inte alla bara gå runt nakna och suga på allt?!"

Jag har kommit på att jag nog borde förklara detta citat för vissa. Detta är sagt av min gode vän k, hon var less på att allt är så prestationsinriktat, att folk är så fokuserade på vilka man umgås med, hur bra man är i skolan, på att spela, vad man har på sig etc. Så hennes lösning var... ja, jag tror att ni försår. (?)


ni borde verkligen kolla in mina vänners bloggar:

e(1): enelram.blogg.se
k: frokenjaderstrand.blogspot.com
m (1): malinsofiejonasson.blogg.se
m (2): 3daysawake.blogspot.com


Tycker att let's dance domarna borde få en spark i röven! Laila är skitbra, sluta klanka ner på henne! Dessutom, det där med att hon inte borde få vara med för att hon har varit danslärare... Oooh, don't get me started (Now you did, skyll själv)! Hon lärde 6-7åringar att dansa! Det är ju typ "du sätter höger fot fram, du sätter höger fot bak, du sätter höger fot fram och skakar litegrann". T.o.m. jag klarar av det! Det är klart att man måste sätta en gräns för hur mycket erfarenhet de tävlande får ha, men man kan ju inte hålla på och begränsa i all evighet! Det kommer ju sluta med "neeej, tyyyvärr du håller på med musik, du har för stor fördel framför de andra. " Eller, "tyvärr du har stått på en scen, du blir antagligen mindre nervös". Man vill ju kolla på folk som kan dansa, eller lär sig fort iallafall. Carl-Jan i all ära (han är som en söt liten hamster), men man vill ju ha liiiite kvalitet iallafall.

Dessutom suger George, den där jävla Ann Wilson borde yxmördas eller nåt. Åhhh, härliga hat! Man känner hur det sprider sig genom kroppen! (fast e, du är den enda som verkligen vet källan till dagens irritation).


Nu ska jag plåga karlarna i familjen genom att spela Kent, hace un buen noche!


Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken gullig bror du har.

jag borde ha varit en sån syster idag och delat med mig till mina bröder. för nu ångrar jag att jag ens stoppade något i munnen så ont i magen som jag har ;b

2009-02-13 @ 22:32:35
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/
Postat av: a

jag förtjänar inte honom ibland, han är så snäll :)





drick mycket vatten, det brukar hjälpa mig iallafall :b

2009-02-13 @ 23:05:07
Postat av: Anonym

haha, fyfan vad jag älskar carl-jan! george suger verkligen, han är så pinsam, jag kunde inte kolla klart gårdagen avsnitt för jag insåg för jävla sjukt dåligt det är egentligen! krya på dig älskling!

2009-02-14 @ 17:18:41
Postat av: Mimmi

Yeah! Reklam reklam reklam reklam diminuendo

2009-02-15 @ 01:16:58
URL: http://3daysawake.blogspot.com
Postat av: kim

vissa citat är, jag vet inte vad, klockrena?

2009-02-15 @ 15:26:02
URL: http://frokenjaderstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0