Oh, I´m about to faint!

Eller inte nå mer iallafall. Igår när jag var hos p med o och t så körde vi ölspelet, gh och buzz. Det var skitkul, dock vart jag lite överförfriskad. Jag måste ha rest mig upp för snabbt för när jag och o stod och rökte på balkongen så.. ja, jag är inte  riktigt säker på vad som hände, men jag har för mig att jag tappade ciggpaketet från balkongen. Sen stod o och skakade i mig. Jag låg på balkonggolvet. "Hur hamnade jag här", tänkte jag.Det ringde i öronen som efter en raised fist-konsert och jag kände mig en aning yr. Det var dock ingen fara och det är inte första gången jag fått blodtrycksfall och svimmat. Det är nog betydligt läskigare för personerna runt omkring än vad min upplevelse är.

Mamma har bakat bullar, mums :) Ska kila upp till köket och tatta några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0