The Mentalist

Såg den serien igår och den var skitbra! Vart helt galen, jag bara måste se nästa avsnitt! Jag hoppade (eller okej, jag är sjuk och orkade inte hoppa) runt och var nästan som i någon form av trans. Sedan kom kallduschen. Tänk om den kommer krocka med Desperate Housewifes?! AAAAH PANIK! Jag vet inte än när dh kommer börja, det måste jag kolla upp! Jag har verkligen ingen lösning på problemet, jag menar jag har kollat på dh sen första avsnittet, men jag vart verkligen helt förälskad i The Mentalist. Ojojoj, det här kommet inte sluta bra..

In other news: Grey's Anatomy börjar igen! Idag! Klockan 21:00! I Kanal 5! Don't miss it!

Orkade inte blogga igår, men min dag såg ut ungefär såhär:

06:30: vaknade och trodde att jag skulle dö (kunde inte andas). tog nässprey och åt en macka.
08:00: hittade äntligen hostmedicinen. kollade lite på tv.
09:00: lyckades somna.
10:35: vaknade och kollade xena :P
11:30: åt lunch
12:00: somnade igen
18:00: vaknade av att mamma kom hem.
18:30: åt middag
19:00-->01:00: kollade tv.
01:00: somnade.

Kan tillägga att jag vaknade 4-5 gånger av hostattacker.

Jag vill inte ens tänka på hur efter jag är i skolan. Har matteprov imorgon, men jag kommer nog inte kunna gå då heller. Jag får se hur jag mår på fredag, jag har ju trots allt bara ensemble och ens fördjupning, så det är ju inte så jobbigt. jag vill inte vara sjuk, jag har så fruktansvärt tråkigt! Kan ingen underhålla mig, eller iallafall springa och köpa en dosa åt mig?

Nej, nu ska jag trakassera min käre mor och tvinga henne att köpa godsaker åt mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kom på ensemblen, motherfucker :P

2009-02-18 @ 17:18:35
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0