Lalalalalaaa

Känner mig harmornisk. Allt klart till lulekalaset, nu är det bara att åka. Ska förbi Malin och bränna lite skivor, sen ska jag gå igenom packningen igen ^^ Kommer inte hinna blogga igen förrän kanske söndag eller måndag, tills dess får ni njuta av lite sommarbilder från pite, boden, hedenäset och kiruna. Enjoy!




On the road to pite, lillebror ser sjuuukt läskig ut!



"Chillade" i hotellrummet



Käkade gyros



Shoppade



Åt (mmmmmh!)



Åt igen och kollade en föreställning med Wild Wild West-tema



Kastade frisbee på playan



Åkte till Boden och Western Farm



Grisar små



Kalvar!



Bäääääbisar!



Lillebror lekte i kaninburen



Alla kids var helt craaazy och jagade stackars "Scarface"



Niiiner!



Var i Hedenäset och gossade med olivias hund Lukas!



Tillbaka i Kiruna visar Malin prov på sina fantastiska ridkunskaper



Kollade film med Viktor och hans kissekatt!



Tillsist har jag busat med Emma!


Nu ska jag ringa Malin och fixa skivorna! Ha det bra, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: malin

vad snygg min syster är!

2009-07-30 @ 23:49:19
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0