Vrooom, vrooom!

Jag och malin har kört fyllisar från lompis till stan. Hahaha, får verkligen inte lust att dricka!

Alltså, jag är lite kluven vad det gäller alkohol. Jag tycker om att festa, men jag tror att jag har nån sorts "idealbild" för hur en partykväll ska se ut. Och det blir aldrig (ALDRIG) som jag har tänkt mig. Och nu efter P&L så känns kirunahemmafester ganska... boring. Tyvärr.

Drack ju lite i onsdags, det var trevligt. Det känns som att det går bra på den nivån, att bara dricka, prata och spela spel. Men när det kommer till det här "festandet" så blir det... ja, tråkigt helt enkelt. Känner egentligen inget behov av att dricka över huvud taget, hade lika gärna kunnat vara nykterist. Fast, njaaa, ändå inte. Vill bara träffa nytt folk, här känner alla alla, det är inte kul!

Mamma och pappa är i stugan (FF, FF, FF!!!!) så jag och lillebror är ensamma. Det är skönt, man bara glider runt hela dan och käkar godis och spelar tv-spel.

Men nu ska jag faktiskt återgå till min Nora Robertsbok (Nykeln till ljuset), har redan läst den 2 eller 3 ggr, men det var ett tag sen och den är ju så bra! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0