Bio

Har just kommit hem från bion. Var där med m, m och e ^^ Den var AWESOME! Rekomenderas STARKT! Den går imorgon också i stan, dock i prisma. Jag avundas inte dem som kollar den då, stolarna är skitobekväma där. Och herregud vad mycket folk det var, trodde att de flesta skulle gå fre-lör och att folket skulle tunnas av lagom till idag, men icke sa nicke! Det var SMOCKFULLT! Säkert tänkte alla (inklusive jag själv) att alla går på premiärdan, därför går man själv senare så att det är mindre folk. Det funkade alltså inte. Hmm, nästa gång ska jag gå på premiärkvällen, då kanske man får en bättre plats än nr 75 (3:e raden, höger sida). Men det var okej. Fast nu har jag skitont i röven och är i desperat behov av en cigarett. Om nån har någon att skänka, hör av er! Ska terrorisera b så att jag kan få smaka av hans tobak. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Filmen var najs!

2009-03-03 @ 13:32:51
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0