OH MY FUCKING GOD!

E HAR FÅTT BOKEN! FÖRSTÅR NI?! E HAR FÅTT BOKEN MED STOOORT B! Jag tror inte att jag kan andas innan jag får läsa så länge vi båda andas!!! Herregud!! Jag är i extas! Jag ser antingen ut som en blandning mellan Ted från Scrubs (svettisen) och Kenickie från Grease (när han dansar med ChaCha - alltså JAAAG!)


Oh btw så funkar in the net igen! hahaha, jag kan inte skriva normalt eller seriöst! Jag måste läsa boken! höhöhö

Oh btw så har jag repat Grease hela förbannade dagen. Skitjobbigt men svinkul.

Oh btw så har jag psykologiprov imorgon, önska mig lycka till!

Oh btw så tror jag att jag ska fara till P&L i sommar :) (klädtips önskas)

Oh btw så har e FÅTT BOKEN!

Jag kan inte smälta det här! Jag ska snart få läsa sista, jag upprepar SISTA boken!!! Jag kan, jag kan fan inte andas. Jag behöver en cigarett. (Det hjälper ju säääkert). Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0