SORRY!

Förlåt för att jag suger på att skriva! Dock så har jag en bra anledning, vi hade ju faktiskt Grease hela förra veckan! Tack till alla som har varit med och hjälpt till, samt till publiken på kvällsföreställningarna, ni var underbara! Inget tack till kidsen som kollade klockan 1 i torsdags, ni SUGER och har ingen humor!!! Fuck, fattar ni inte vilket jobb vi lägger ner?! VISA LITE UPPSKATTNING! Damn!

I fredags var det grisfest, skitkul! Kvällen började hos Kim, vi fixade oss och kollade top model. Mirre kom förbi och vi drog till skolan för att kolla gris (någon hade filmat, dock var det lite oskarpt) ;) Klockan 7 drog hela gänget till La Guna, jag drog en halv pizza och groggade en massa. Vilket visade sig vara en urusel idé eftersom vi gick och bowlade. Det gick verkligen inte bra, men det var jätteroligt iallafall! 

Gick sen hem till Max, och där är allt lite luddigt. Köpte sedan en hampis och fick lift hem med malin och hennes vänner. Tack för det!

I lördags när jag äntligen tänkte sätta mig vid datorn och blogga så vad tror ni händer? Just det, datort kraschar! FUCK! Mamma kommer till undsättning men lyckas inte fixa problemet. Så nu sitter jag här på en av skolans macdatorer och skriver istället för att jobba (har arrko). Men nu ska jag försöka jobba litegrann ^^ Ha det så bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0