Tisdag

Dagen har spenderats på stan med o. Inhandlade en grå-svart randig kavaj. Jc har rea vid gamla Intersport, spring genast dit! Den skulle ha kostat 300 spänn, men jag fick den för bara 50 kr! Helt sjukt vilket bra fynd! På kvällen var jag och e hos v igen. Han hade lagat en supersmarrig middag åt oss, tack för det :) Kollade sedan på Den rätte för rosing och Desperate Housewifes. Jag säger bara OH MY GOD! Måste träffa m snart så att vi kan diskutera avsnittet! Drog hem vid 10 och kollade sista avsnittet av A shot at love with Tila Tequila. Vart nyfiken vad som hände med Bobby osv så satte igång att googla. Hittade Season 2 Reunion (se inlägget nedan), riktigt kul faktiskt. Imorgon ska jag och träna med o, sen blir det väl stan. Ska se om jag kan hitta nå mer i reahyllan ;P Nu ska jag göra mig redo för natten, vilket innebär att ta ut linserna, tvätta bort sminket, borsta tänderna, ta en cigarett och slutligen ta på pyamasen ^^


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, OMG! Vad är det som händer?! Vad fan har Mike gjort Dave?! Men framför allt. Vad fan kommer Dave att göra mot Mike?!

På fredag blir det film hos Mange så vi kan ju prata mer där :P

2009-03-04 @ 15:47:04
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0