Fredag

Utgång idag (GRATTIS EMELIE!), ska precis äta men först en liten lista jag tog från idas blogg:



Din kropp:
Hur lång är du: 168,5 cm
Hur mycket väger du: hmm, 55-57 kanske?
Vilken sko storlek har du: 39,5-40
Är du nöjd med din kropp: ja
Skulle du kunna plastikoperera dig: nej
Välj en sak du tycker är fulast med dig: mina tår
Vilken ögonfärg har du: Blå
Vilken hårfärg har du: brunt (ska kanske färga rött)
Har du lång överkropp: eh, vet inte? tror att jag har det (..?)
Har du långa armar: lagom
Har du långa naglar: ja
Har du en finne just nu: ja

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: stressad
Vad tänker du på just nu: MAT
Saknar du någon just nu: nej
Gillar du någon: nej
Är du kär: nej
Är någon kär i dig: inte vad jag vet
Älskar du någon:
Ja
Hatar du någon:
nej
Hur är du om du är hungrig: sur
Hur är du om du är trött: extremt trög
Hur är du om du bara sovit i tre timmar: olika, ibland helt sjukt arg, ibland ingen reaktion alls

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: är nöjd med mitt namn
Du skulle egentligen velat bo: Paris!
Din högsta önskan är: att leva lyckligt.
Du skulle vilja ha: pengar, ett liv

Ditt rum:
Vilken färg är det i ditt rum: blå, röd, beige, orange, lila
Har du en tv i ditt rum: ja
Har du en dator i ditt rum: ja
Har du en säng i ditt rum: ja
Vilken färg är ditt påslakan: rött
Har du kläder på ditt golv: ja
Har du tidningar på ditt golv: böcker
Har du något annat på ditt golv: gitarr, väskor, skor etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0