Luftslottet som sprängdes

Sjukt bra film! Tycker fortfarande att 1:an är bäst, men så brukar det ju vara med filmer (undantagsvis Harry Potter). Vet inte riktigt hur mycket jag vågar skriva om den eftersom det garanterat är flera som inte har sett den men som vill. Jag har ingen lust att förstöra upplevelsen för någon, men mitt tips är att gå till närmaste biograf och köpa en biljett!

Försökte få ur nåt vett ur lillebror, håller ju på att skriva ett tal om syskon. Han sa bara "det är bra, det är bra". Inte riktigt den feedback jag ville ha... Okej, jag vill ju höra att det är bra, men jag vill ha en lång analys om varför den är bra och vad jag kan göra bättre. Nåja, får terrorisera mamma och pappa imorgon istället, de kanske har någon bättre åsikt.

Trodde att jag började 11 imorgon, men tack och lov så nämnde david körrepet imorgon halv 10. Bäst att kila dit om jag inte vill att wedis ska begrava mig levande. Nu ska jag släppa talet för ikväll, ska läsa istället och äta upp de sista överblivna biogodisarna. Sov gott, vakna torrt, dröm söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0