Slumdog Millionare

Igår kollade jag, mimmi, minna och linnéa film (good luck chuck tror jag den hette). Det var trevligt att få prata av sig. For också en svänga med kusin och hennes kille, tog en cigg och åkte förbi mommo och moffas gamla hus, bara för att kolla.

Idag har jag och bea (kusin) spelat kort, gitarr och sjungit. Åt middag med bea, mamma, pappa, tobbe och mommo. Beas kille JK kom senare och käkade kladdkaka (gjord av mig). Pappa drog och jobbade, tobbe sov hos en kompis, så tillslut var det bara jag och mamma kvar.

Vi tänkte kolla en film, men var inget bra på tv och vi hade sett alla filmer vi har hemma. Därför åkte vi och hyrde film. Mamma ville se töntig tjejfilm, jag ville se Slumdog Millionare. Då blev det SM. Det var en sevärd, tankfull, känslofylld och väldigt stark film. Mamma gick och la sig för ett tag sedan, ska kanske göra desamma. Imorgon ska jag iallafalll vinka av Bea och JK, sen får vi se. Nu måste jag kila, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0