FREDAG!

Jag älskar fredagar! Det är början på helgen, mamma har köpt massa gott, lillebror är på gott humör, det är idol, min peruk och cigarettförlängare har kommit, har köpt strumpbyor och nagellack, har faktiskt helt okej ekonomi just nu och min magont har försvunnit. Enda nackdelen idag är att jag råkade försova mig en liten aning, och eftersom jag hade missat ensemblen så orkade jag inte bara gå på historian. Istället tog jag mig upp på stan där jag mötte emma. Vi spatserade runt ett tag, det var riktigt trevligt. Ska inte ut ikväll, har inte alls lust faktiskt. Är superless på alla människor här i stan (inte alla), det känns skönt att slippa gå på nån tråkig fest med massa 30-åringar (emma, hoppas du får en trevlig kväll och slipper jobbiga fyllisar ^^) och har inte råd att slösa massa pengar på alkohol. Nåja, nu ska jag testa min cigarettförlängare, sen ska jag äta. Ha en trevlig kväll, vare sig ni ska ut eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0