This is going on in my life:

Ingenting. Absolut ingenting. Höjdpunkten på dagen är när jag får gå och lägga mig. Brukar önska att det ska ta lång tid innan jag måste kliva upp. Jag less, less, less. Allt känns bara så meningslöst, are you following me? Äh, jag vet inte. Får alltid perioder då jag tänker för mycket. "Varför ska man göra saker, typ kliva upp, när man ändå måste lägga sig sen? Varför städa när det snart blir stökigt igen? Varför leva när man ändå ska dö?"

Ja, vi ska alla dö. När, var, hur, varför, det spelar ingen roll. Det kommer ändå hända. Men jag vet en sak iallafall, när jag dör så ska jag fanimej vara nöjd med livet jag levt. Därför måste jag bara vänta ut gymnasietiden så att jag kan.. ja, jag vet inte, börja leva kanske???

Kommentarer
Postat av: Ylva

Efter gymnasiet blir man arbetslös, deprimerad och singel. Inget att längta efter!!

2009-10-21 @ 00:04:23
URL: http://metrobloggen.se/vinterland
Postat av: Amanda

Just nu är jsg studerande, deprimerad och singel, vad är bäst egentligen?



Tråkigt att det tog slut mellan dig och Adam.. :/

2009-10-21 @ 00:41:17
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0