Ladies and gentlemen! Kirunas next top model is..... (?!)

Vill du bli modell? Nu kan din dröm gå i uppfyllelse! Jag och emma ska göra en modevisning som projektarbete och vi behöver modeller. Hör av dig om du är intresserad!

Hade tre timmar på mig. TRE TIMMAR! Men vad tror ni händer? Jo, jag sparar allt det viktiga (torka håret, klä på mig etc) till 5 min innan bussen går. Väääldigt smart av mig! (NOT!) Har nu käkat ett minimeal och ska spendera kvällen med att käka godis och kolla idol med mamma och tobbe. Mysfaktor 10 000!

Kommentarer
Postat av: malin

hade jag vart lång och smal så!;) tror inte ni har så stor användning av en fet dvärg :D haha

2009-09-20 @ 13:26:26
Postat av: Amanda

Skärp dig kärring! Det är klart att du ska vara med! :)

2009-09-20 @ 15:15:19
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0