Bra saker som har hänt i mitt liv på senaste tiden:

- Jag och mamma hade myskväll med räkor, sallad, rostat bröd, cider mm. Avslutades med 2 timmars prat och sen tv.
- Har skrivit klart mitt retoriktal (kommer hållas på onsdag klockan 3 - FH, prisma). Nöjd, ja. Nervös, JAAA!
- Håller på att läsa om alla HP böcker. Underbart. Underbart. Underbart.
- Har ätit årets första mjukglass med olivia (chokladsås och mini-maräng MUMS).
- ÄGER på Final Fantasy! Fyfan vad kul de é!
- Har umgåts och skrivit listor med emma. Och skrattat. Framförallt skrattat.
- Har ingen aning om vad meningen med livet är, eller vad jag ska göra i framtiden. Men jag bryr mig inte. Jag är tillfreds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0