Hahahah!

Okej. Hur jävla klantig får man bli? Igår var jag utelåst, så då våldgästade jag olivia. Idag traskade jag glatt hem efter föreställningen (förbannade högstadieelever som inte kan uppskatta en bra show! Okej, det finns de som tycker att de är bra, men så sitter det några "tuffa grabbar" på första raden som halvsover. Är ni dumma i huvudet?! Fel att skolka om ni inte vill kolla!) Iallafall. När jag kommer till dörren upptäcker jag att JAG HAR GLÖMT NYCKELN IGEN! Mamma och pappa jobbar och lillebror är hos en kompis och har inte heller någon nyckel. Vad gör man? Jo, man går till den framtida stjärnförfattarinnan emma, läser hennes påbörjade bästsäljare och röker några cigaretter. Mamma borde vara hemma om ett tag, så då är det middagsdags! Sen en föreställning till och efter det måste vi rigga ner hela skiten. Kommer vara hemma sent. Ledig imorgon iallafall, och på lördag är det estetpartey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0