Hehehe, ojsan..

Jag: MAMMA! Har du glömt att jag är myndig eller? Va fan har du satt in för skit på min dator????
Mamma: Eh. Vänta, va?
Jag: Du har satt in nåt som heter "föräldrarkollen"!
Mamma: Eh. VA?!
Jag: JA! Bara så du vet, jag tog bort det, och du får inte låna min dator!
Mamma: Men lilla vän, jag har inte satt in någonting som heter "Föräldrarkoll", det har inte ens Tobias, du hade det inte ens när du var 10!
Jag: Eh. Jaha, men vem fan har då satt in det? Och lösenordet var ******, det har ju ganska mycket med dig att göra.
Mamma: Det måste ha följt med när jag installerade säkerhetspaketet åt dig. Hahahaha, trodde du verkligen att jag hade begränsat ditt surfande??? Hahahahahaha!


Ehm, förlåt mor. Nåja, då fick jag ju leka hacker iallafall..


Är fortfarande sjuk, får se om jag kan gå till skolan imorgon. Kan knappt prata, tror att jag har feber och måste snyta mig var tredje minut ungefär. Skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0