Januari skall bli en vit månad..

Känner att jag partat till det lite för mycket på sista tiden, ska därför spara pengar och inte festa något alls. Har spenderat de senaste fredagarna på arran, och min plånbok klarar inte ännu en helg. (Kom just på att jag drack två glas vin till maten och en åkerbärslikör till panacottan, men det räknas inte riktigt). Moster Mia och Anders är här, de sitter och dricker whisky med mami och papi och kollar på skräpfilm. Imorgon blir det film med lite folk, sedan på torsdag ska jag inhandla mammas 45-års present (firas på lördag, blir käk på restaurang, myyys!). Har tagit datorpaus nu senaste veckan, har inte ens kollat facebook eller spelat sims! Har hamnat i en harry potter-period, har sett alla filmerna, läst 4:e boken och nu har jag börjat på 5:an. Underbart bra böcker det där! Aja, ska kompensera för senaste tidens lathet med en liten bild på MIG!




 

Har färgat håret btw, skulle bli mer rött, vart istället lila/röd/brunt!


Kommentarer
Postat av: kim

supersnygg i håret!

2010-01-07 @ 22:06:26
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se
Postat av: Amanda

tackar, tackar!! Are you ba-ack??? :D

2010-01-07 @ 22:33:09
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0