Onsdag

Pluggeftermiddag/kväll med emma. Eller ja, vi spenderade kanske 30 min till religionsarbetet, 40 min för att gå och köpa godis och typ över 3 timmar framför tv:n. Var riktigt trevligt, speciellt godiset! Hahah, jag är verkligen för sockerberoende för mitt eget bästa!! Imorgon börjar jag vid 12, skönt som tusan. Ska sova ut ordentligt. Och ja, på fredag är det utgång! Aproligt kommer det att bli, I wanna dance my ass of, mwaaha!

 

Glajjor idag. Hade så förbannat ont i ögonen imorse att jag skippade linserna. Nåja, då ser jag ju smart ut iallafall!!


Cmaabehkdesa!


Kommentarer
Postat av: m

Du är fin i glasögon! :)

2010-01-28 @ 16:58:04
URL: http://matildape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0