Jag har tappat verklighetsuppfattningen

Lever jag? Drömmer jag? Existerar någonting? Vad är tid och rum annat än ett system av fantasi? What's the fucking point?


Spenderar dygnen med att kolla film, spela FFVII, äta och kolla anime (har tagit mig igenom love hina, halva fruits basket och första säsongen av sailor moon). Nördig, vem? Jag?

Kan sova tre timmar på eftermiddagen för att sedan vara vaken i ett och ett halvt dygn för att sedan sova 12 timmar. Herregud. Är ganska täppt, och har ont som satan i öronen. Alltid ska förkylningen sätta sig på bihålorna!

Oooh, criminal minds säsong tre avsnitt 1 på 9:an klockan 23:10! Ska nog kolla med far min, han har fastnat för serien! Hah, mission accomplished!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0