Trött på min vanliga stil

De flesta tycker att 80-tals modet var förskräckligt, men jag har alltid faschinerats av det. Sedan att jag inte kör aerobic/britney-stajl med trosor utanpå brallorna, eller superpentat hår, så inspirerades jag av denna 10-års period.





När vi nu ändå är inne på 80-tal; jag gick häromdagen och nynnade på en melodi. Jag kom inte på vad det var, så jag satte igång att googla barnbrogram från 80-talet. Tillslut hittade jag den. Det programmet jag alltid ville hyra på vhs när jag var sjuk. De jag såg 8 gånger i rad. Jem and the Holograms!





Ja, nu kanske jag inte skulle tycka att det var lika bra, men jag älskade verkligen den här serien när jag var liten. Satan vad jag blir nostalgisk!

Kommentarer
Postat av: kim

jag hade också sned toffs igår! :) Great minds think alike ;)

2010-06-01 @ 14:31:50
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0