Lördagsmys

Dagen var lugn, åt god middag med familjen och kollade lite hp2. Kvällen spenderades med emma, vi köpte snask på konsum, kollade så mycket bättre, pratade massa och jag försökte lära emma att spela gitarr. Avslutades med att jag och emma sjöng julsånger och hittade på en dans till "last x-mas", som aldrig, aldrig, aldrig borde visas offentligt. Anyway, nu ska jag antingen läsa utrensning av sofi oksanen (lånad av emma) eller se hp7 del 1. Hmm. Har inte bestämt mig än. Eller så spelar jag sims 3. Eller så lägger jag mig. Så många alternativ, så lite tid. Jaja, borde bestämma mig istället för att skriva massa bs på bloggen. Parta lugnt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0