Onsdag

Är sjuukt trött. Hade serviceutbildningen idag. Var back to studying. Lite tungt, men roligt. Är ledig tors-fre, men förväntas lägga ner 16 h arb. på de två uppgifterna. Hmm, kommer nog inte hända. Men en 4 timmar ska jag väl kunna avvara. Imorgon är det revy, och på fredag ska jag och olivia på harry potter och dödsrelikerna. Ååååh, jag är så exalterad! Undrar om jag ska läsa boken innan dess? Dock så kommer det ta upp all min tid, och måste verkligen göra uppgifterna imorgon. Ska inte forstätta med samma mönster som jag hade på gymnasiet (vilket var att göra allt i sista minuten).

Har planerat att börja köpa julklappar. Måste först dubbelchecka med mor och far hur många släktingar som kommer. Gud, jag älskar julen. Finns inget bättre. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0