Onsdag

Hade körlektion idag. Nu ska jag ha det där förbannade körkortet! Måste bara sätta igång att plugga teori. Fan också. Jag kan ju köra, räcker inte det?

Nå whatever. Efter körningen spenderade jag nån timme på biblioteket. Gick runt och njöt av alla böcker, läste lite, kollade in skivor, filmer och tv-spel och åt en muffins. Tog bussen hem, som vanligt var den supersen. Slapp dock stå ensam och vänta på bussen, en jättesöt och trevlig tant väntade också. Vi fann genast att vi hade mycket gemensamt, båda rökte och tyckte om att gnälla om vädret och de nya bussturerna. Jag hjälpte henne på och av bussen (hon hade varit och shoppat gigantisk hög med kläder). Innan hon gick tog hon mig i hand och tackade för hjälpen och sällskapet. Det kändes bra. Tror att jag kommer bli awesome när jag blir gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0