Alla hjärtans dag

Gissa vem som har dragit på sig världens förkylning? Rätt gissat; jag!! Har feber, ont i halsen och kan inte andas genom näsan. Tur att jag har pappa och bror som slavar. Skulle ju sjungit med kören på tt idag, men eftersom jag knappt kan prata ordentligt så var det uteslutet. Nåja, bättre att vara sjuk nu än när vi ska sätta upp Grease, jag ska ju faktiskt vara  Cha Cha! (För er okunniga: Hon som snor Danny från Sandy på skoldansen) Hann precis skicka in psykologiarbetet igåt *puh* men det var verkligen på håret. Nåja, ett problem mindre. Borde börja plugga till matteprovet som jag har på torsdag, men jag är faktiskt sjuk!

Blir nog mitt enda blogginlägg idag, orkar knappt sitta vid datorn. Ska nog krypa ner under täcket igen. Hoppas ni håller er friska!

//Sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0