SE-ME-STEE-EER, SHAAAAALALALALALAAA!

Tisdag - On the road to pite, badade, åt, la mig tidigt
Onsdag - Klev upp tidigt, åt mycket, shoppade, kastade frisbee på stranden, åt ännu mer, slappade
Torsdag - Klev upp ASTIDIGT, åt, checkade ut, for till Boden, gick på Western Farm, klappade massa söta djur, åt, satte mig sedan i bilen, sov i bilen, stannade i kalix, handlade, for vidare.

Nu är jag i hedenäset i olivias stuga (eller rättare sagt hennes föräldrars). Ollan och hennes boooyfriend kommer imorgon, men hennes föräldrar och syster är här. Ska bara ta det lugnt och njuta av det fina vädret. Ciao!


Kommentarer
Postat av: malin

Mandis, jag bjuder dig på varenda krona om du kan följa med mig till lulekalaset! jag slavar åt dig livet ut! :b seriöst, har aldrig vart såhär desperat efter sällskap! SNÄLLA GUUUUD, FÖLJ MED MIG !! och försöker tvinga emma också! tänk gratis boende, mat osv osv! :) det blir svinkul! låna pengar av någon! Du MÅÅÅSTE :( annars är jag olycklig resten av mitt liv! Det är en akutsituation!!! DU MÅSTE FÖLJA MED MIG :( Jag ska ALDRIG mer be dig om någonting! bara jag får sällskap! vi kan gå bara på torsdag när det är gratis om det är sååå!! dock så vill jag hemskt-hemskt gärna gå på Fredag också! Men SNÄLLA RARA UNDERBARA LILLA AMANDA ! Har du inte pengar så löser vi det ! Jag betalar bensinen om det så ska kosta en miljon! Låt mig inte åka dit ensaaaam ! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLlA LILLEVÄN !!!! Vi pantar flaskor, rånar banken!! BARA JAG FÅR MED MIG DIG ! Jag skiter i öltältet, helt och hållet ! Du ( och emma hemskt gärna ) måste måste måste med mig! Tänk en helg i Piteå, MED MIG DESSUTOM!! :D haha. Nu har jag svamlat tillräckligt, jag blir väldigt lycklig om du följer med mig! och jag ska köra dig i din rullstol när du är 90 år! Jag bär dig på mina axlar!:D PLEEEEAAAASE !!!!!!!!!!!!!

2009-07-23 @ 23:42:31
Postat av: Anonym

TACK GODE GUD ( LÄS MANDIS )

DU ÄR BRA BRA BRA BRA BRA BRA !

VI SKA RÖJA SÖNDER LULE!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:DD:

2009-07-24 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0