Måndag

Idag fyller k 18 ^^ Grattis till dig :) Det var ganska mys när vi firade henne, jag var dock lite berusad (se inlägget nedan). Hade en trevlig kväll, kom hem vid 5-tiden. Mådde inget vidare på lördagen så jag tog det lugnt hela dagen. Igår"chillade" jag också hela dan. Man måste ju orka med lovet ;b

Jag VILL sluta röka, frågan är om jag KAN. Jag blir allvarligt talat helt galen. Det är inte så många som har märkt av det, men när jag är bland folk försöker jag att hantera det. Är jag ensam blir jag knäpp, jag skriker (grinar i värsta fall) och det känns som att jag ska EXPLODERA. Jag får väl börja snusa, men det är inte samma sak.. Ääh, jag vet inte. Jag orkar inte.

Idag ska jag på bio med m&m (höhö). Vi ska se Män som hatar kvinnor, how exiting! Boken är ju skitbra iallafall :)

Nu ska jag kila ut och ta en cigarett. Hoff, jag blir knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0