Aj som fan!

Jaa, vad tror ni hände när jag skulle käka frukost imorse?? Jo, jag sov i princip fortfarande när jag släpade mig uppför trappan. Vad händer då? Jo, klantarslet själv halkar och lyckas stuka foten! Eller...  jag tror att den är stukad, det gör ont iallafall!

Var på "Retorik-kväll" från 6-8. Båda grupperna var med (så fick jag se Miriam in action!) Vi gjorde massa övningar, fick fika och höll sedan ett litet tal om någon som betyder mycket för oss (jag pratade om lillebror). Sedan körde jag hem (enda gången jag inte känner av foten är när jag övningskör, beror väl på att jag är så fokuserad). Dörren till passagerarsätet gick inte upp, så pappa satt i baksätet. Jag tror fan inte det är lagligt. Körde Miriam till Kim, sedan åkte jag hem. Körde in i garaget för första gången, trodde att jag skulle dööö! Eller, det gick ju bra.. men var helt säker på att jag skulle pajja garagedörren!

Criminal Minds var awesome (som alltid) och sjukt obehaglig (som alltid). Är ett avsnitt från säsong 1 00:25 på 5:an, MÅSTE se det!!

Har en ny härlig bok om Tara Flynn (kommer inte ihåg författaren) ska nog börja läsa den, om jag orkar. Bara några kapitel iallafall, kan ju inte bryta min tradition om att läsa lite varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0