Screw you, Criminal Minds!

Hur fan kan avsnittet sluta när det är som mest spännande. Okej, okej, jag vet ju att man använder sig av "cliff hangers" för att man ska se nästa avsnitt, men det är fanimej INTE schysst!!!

Har en irriterande finne på kinden, måste leta fram basironet så kanske den är borta till imorgon. Har ensemble och historia, sen ska jag och emma på stan, ska ju köpa nya strumpbyxor och kanske något nytt nagellack. Vet att jag redan har ganska många, men tror att mitt fina knallröda är slut. Ska försöka lägga mig i tid, börjar ju först halv 10 imorgon, men vore ju skönt att få sova 7-8 timmar för en gångs skull. Ska bara kolla vem som gick vidare i Idol och kanske läsa litegrann. Lånade två böcker av Hemingway, men glömde båda i skolan. Kanske ska låta dem vara där, då har jag ju någonting att läsa när jag har ett av mina förbannat långa hål.

Anyway, nu ska jag ta en cigarett innan idol börjar. Sov gott, vakna torrt, dröm söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0