Nytt tema (igen)

Bytte igen. Känns ganska kul och ironiskt att jag har "Orange City", om man kollar min boendesituation så borde jag ha någon sort "Grey Village". Haha. Nu ska jag duscha och packa ner bibbloböckerna som är några månader försenade. MÅSTE lämna igen dem idag.

In other news, jag HATAR Kändisdjunglen. Har försökt kolla, men det händer ju ingenting?! Och vadå kändisar? Pippi, Björn Borgs f.d fru, nån dansbandssnubbe och massa andra okända människor. Dessutom bråkar de ju aldrig. No drama there. Nej, jag håller mig till "kvalleserier" ex. Criminal Minds. Gårdagens avsnitt var überbra, som alltid. Och skulle ju inte tacka nej till "Spencer Reid", eller Matthew Gray Gubler som han egentligen heter. Yummy!



Kommentarer
Postat av: emma

vem skulle tack nej till en sån gobit!? mumms på honom!

2009-09-18 @ 13:17:10
URL: http://enelram.blogg.se/
Postat av: kim

Grr! het, het, het

2009-09-20 @ 18:41:04
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0