Jaha

Spenderade gårdagen i sängen p.g.a. halsont. Det är bättre idag, men ville ändå ta det lugnt en dag till. Kan nog jobba idag. Ska iallafall träffa robin och sebbe för lite revyrep. Morgonen var vigd åt fruktsallad och pantertanterna. Gud, jag vill vara Rose!

In other news, julen närmar sig med stormsteg, jag har bara en klapp kvar att köpa (tur det, mitt konto börjar sina), ska spendera helgen med att storstäda och göra knäck och kanske smäller upp ett pepparkakshus (troligtvis inte, har inget tålamod). Längtar riktigt till julen, blir kul att träffa tjocka släkten igen.

Har problem. Har två snus kvar, vilket inte kommer räcka speciellt länge och har dessutom inget att göra (vilket brukar resultera i överdosering av snus, men nu är det inte möjligt). Vet inte om jag ska spela ffix, ffx eller något annat spel, läsa eller slötitta på tv. Livet är fullt av valmöjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0