Förvirrad eller vad??

Gick ut och rökte. Sedan gjorde jag en toast. Satt och tänkte ett tag, sedan gick jag av någon anledning ut och rökte igen. Haha, jag hade glömt att jag hade rökt 10 minuter tidigare! Jaja, tänkte jag, whatever. Satte mig vid datorn. Sedan började det lukta bränt! Sprang till köket, och ja, jag hade bränt min toast. Den var kolsvart! Lillebror tyckte det var hysteriskt kul, det tyckte inte jag. Nåja, har äntligen fått min toast (gjorde givetvis en ny) och är inte röksugen. Sitter och kollar vänner, ska kanske sova sen. Blir att åka till skolan vid halv 9-tiden, ska prateliprata med wedis. Sedan har jag hål, hål, hål innan historian vid 12. Får se om jag orkar vara kvar i skolan. Nåja, sov gott iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0