AAAAAH-tji

Har nyst hela dagen. Lillbror skrattar åt mig. Okej, jag nyser astöntigt, get over it! Nåja, stackaren är sjuk, så det är väl bra att han har något (eller rättare sagt någon) att roa sig åt.

Har supercravings efter nya kläder. Fick lönen för att jag jobbade på fh i helgen, kanske ska inhandla lite saker? Hmm.. Men vad? En klänning till julen hade suttit finfint. Fast det är ju alltid så kallt, så en varm tröja eller kofta är ju alltid behövligt. Vid närmare eftertanke skulle jag behöva nya jeans. Eller ett par högklackade stövlar. Gaah, jag blir tokig. Får vänta lite och hoppas på pengar och presentkort i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Sanfear

I know the feeling. Jag är nog en shopaholic i hemlighet, hehe. Nu får jag inte handla mer förrän nästa år, ah kanske bara lite efter jul i Kiruna kan man ju unna sig ;) Kan ju dra ihop ett gäng, de som vill, och genomföra en shoppingrunda under mellandagarna? ;D

2010-11-16 @ 16:55:02
URL: http://sanfear.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

Det måste vi göra :) Dock kommer jag var ganska upptagen efter jul med revyn, men kanske inte heeela tiden ^^

2010-11-16 @ 18:00:19
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0