MEN FÖR I HELVETE!

Hade skrivit ett mysigt inlägg om vad jag skulle göra på min lediga dag. Och så lite om NY. Men nu blir det istället RAAAAAGE! Internet fucking värdelösa explorer la av! Varför använder jag inte firefox??? Why, jebus, whyyyyy?!?!? Helvete också. Har världens mensvärk, vilket innebär att jag tack vare hormonförändringarna gått upp typ 2 kg och har äckliga jävla finnar. Men det slutar inte där, har svinont i händerna p.g.a superhet kantin, glödande cigarett och kokande kaffe. Det toppas av huvudvärk + bula. Skåpjävel. Dessutom hållet jag på att få en visdomstand, och det gör skitont!!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! RAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!!!!

Jaha, där puttade jag ner fjärrkontrollen. Batterierna for in under sängen. Kuuuuuuuuuuul.

Nu ger jag upp. Nu lägger jag mig. Kanske att man kan få sova, har vaknat upp ca 3-4 nätter / vecka av sendrag i vänstra vaden. Livin' the dream.



Gah. RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0