Torsdag

Jag, malin och emma var förbi lindas grav och planterade en blomma. Rent tekniskt är det inte ett år sedan förrän imorgon, men vadå.

Har promenerat en massa (två gånger iallafall). Först fram och tillbaka till kvantum med olivia, sedan en liten tur till lokis med malin.

Awesome! Jag har fått mina söta final fantasy figurer! (Nej, jag är inte störd, jag är en nörd! Hah!)





Min webcam har slutat fungera. Tjurskit också.


Imorgon blir det att kolla utsläppet för alla studenter. Gud vad tiden går fort.
Sen blir det studentfika hos olivia. Tipp topp!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-09 @ 23:24:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0