Fredag

Idag jobbade jag sista dagen på posten frimärke för den här gången. Vi firade att vi var klara med packningen till utgivningen med kladdkaka. YUM! Alla var så söta. E-u sa "men, nu blir det ju jättetomt! Vem ska nu sitta och vissla och svära på japanska när det blir fel?". Fick dem att lova att jobba långsamt så att jag måste komma och rädda situationen ;) Nu är jag ledig fyra dagar, sen blire att jobba på fh. (Vadå jobbhora?).

Omg, gårdagens criminal minds avsnitt var... obeskrivligt. Kan säga att jag asbölade. Verkligen asbölade. Ingen fin liten tår som rinner ner för kinden, nej. Jag verkligen grät. Var tvungen att snyta mig. Kanske ska se det igen.

Ikväll ska jag hänga med malleballe. Hon ville att vi skulle göra något kul. Vi får väl se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0